مهارت های ارتباط با مشتری در کسب و کارهای تازه تأسیس

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
پاورپونت حاضر در 25 اسلاید رنگی با موضوع(مهارت های ارتباط با مشتری در کسب و کارهای تازه تأسیس) تهیه شده و قابل استفاده برای افرادیکه تازه کسب و کاری راه انداخته اند و همچنین دانشجویان رشته مدیریت و کسب و کار و بازاریابی می باشد و شامل موارد زیر هستند:
1)راه اندازی کسب و کار
2)مراحل راه اندازی یک کسب و کار جدید
3)افسانه هایی درباره کسب و کار جدید
4)خدمات مشتری در مقابل روابط مشتری
5)ارتباط با مشتری
6)تاکتیک های مهارت ارتباط موثر با مشتری
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 502 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: POWER POINT

تعداد صفحات: 25

حجم فایل:2,265 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    پاورپونت حاضر در 25 اسلاید رنگی تهیه شده

  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپونت حاضر در 25 اسلاید رنگی با موضوع(مهارت های ارتباط با مشتری در کسب و کارهای تازه تأسیس) تهیه شده و قابل استفاده برای افرادیکه تازه کسب و کاری راه انداخته اند و همچنین دانشجویان رشته مدیریت و کسب و کار و بازاریابی می باشد و شامل موارد زیر هستند:
    1)راه اندازی کسب و کار
    2)مراحل راه اندازی یک کسب و کار جدید
    3)افسانه هایی درباره کسب و کار جدید
    4)خدمات مشتری در مقابل روابط مشتری
    5)ارتباط با مشتری
    6)تاکتیک های مهارت ارتباط موثر با مشتری